مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 09:122022-10-19بين الملل

انهدام انبار مهمات و کشته شدن 10 تروریست در عملیات روسیه در ادلب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مرکز آشتی روسیه شامگاه سه شنبه از انجام عملیات هوایی و حمله به مواضع تروریست های «هیأت تحریر الشام» در منطقه ادلب خبر داد.

- یک مقام مرکز آشتی روسیه در سوریه گفت در عملیات نیروی هوافضای این کشور علیه مواضع گروه تروریستی هیأت تحریر الشام در ادلب، حداقل 10 تروریست کشته و انبار های مهمات آن ها نابود شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مرکز آشتی روسیه شامگاه سه شنبه از انجام عملیات هوایی و حمله به مواضع تروریست های هیأت تحریر الشام در منطقه ادلب خبر داد.

سرهنگ آندری بولدیرف معاون موقت مرکز آشتی روسیه در سوریه با اعلام این خبر گفت که در عملیات نیروی هوافضای این کشور، حداقل 10 تروریست کشته و انبار های مهمات آن ها منهدم شدند.

به نوشته وبگاه ریانووستی ، بولدیرف طی بیانیه ای توضیح داد: در تاریخ هفدم اکتبر، نیرو های هوافضای روسیه در نزدیکی شهرک های نخلی و کفرزبا در استان ادلب، سه توپ 122 میلی متری دی-30، سه توپ ضدهوایی اس-60، یک انبار مهمات و ده تروریست از گروه هیأت تحریر الشام که در گلوله باران مواضع ارتش سوریه شرکت داشتند، نابود کردند .

وی با بیان اینکه تروریست های هدف قرار گرفته تهدید امنیتی برای نیرو های امنیتی روسیه بودند، اظهار داشت: در نتیجه حملات هوایی به پناهگاه های زیرزمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام انبار مهمات و کشته شدن 10 تروریست در عملیات روسیه در ادلب

انهدام انبار مهمات و کشته شدن 10 تروریست در عملیات روسیه در ادلب