مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 08:422022-10-19سياسي

روند اجرای پروژه های عمرانی کرج سرعت می گیرد


سخنگو و نائب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: با اجرای طرح پایش و بررسی عملکرد ردیف های بودجه عمرانی مناطق دهگانه روند اجرای پروژه های عمرانی تسریع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عمار ایزدیار، سخنگوی شورای شهر کرج، در جمع اصحاب رسانه، گفت: چگونگی اجرا و وضعیت عملکرد ردیف های بودجه عمرانی مناطق و سازمان ها و معاونت های شهرداری در کمیسیون عمران با هدف پایش مالی و عملکردی پروژه های عمرانی انجام شده بود که در این جلسه مورد بررسی اعضا شورا قرار گرفت.

سخنگو و نائب رییس شورای اسلامی شهر کرج به تصویب لایحه توافق ملکی واقع در خیابان المهدی حصارک اشاره و تصریح کرد: پس از توافق و انجام عملیات عمرانی شاهد رونق و تعیین تکلیف تامین پارکینگ مورد نیاز در خیابان المهدی که مدتها بود مورد درخواست مردم است، خواهیم بود.

ایزدیار در بخش دیگری از سخنانش از تصویب مجوز کارگاه صنعتی خبر داد و بیان کرد: مجوز احداث کارگاه و فروشگاه یکی از برندهای صنعت چرم در حاشیه اتوبان کرج توسط اعضا شورای شهر به تصویب رسید تا عملیات عمرانی ساخت بزرگترین مرکز خود را در حاشیه اتوبان کرج شروع کنند.

عضو هیأت رییسه شورای اسلامی شهر کرج، گفت: با توجه به دغدغه اعضا شورای شهر، کنشگران اجتماعی و شهروندان نسبت به تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر اعضاء ناظر در کمیته سامانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند اجرای پروژه های عمرانی کرج سرعت می گیرد

روند اجرای پروژه های عمرانی کرج سرعت می گیرد