مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 08:422022-10-19اقتصادي

کمبود 100 مخزن زباله در بجنورد


مدیر سازمان پسماند بجنورد از آسیب دیدن 50 مخزن زباله طی اغتشاشات اخیر و کمبود 100 مخزن زباله در سطح این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز هادی قربانی، مدیر سازمان پسماند بجنورد در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: 640 مخزن زباله در نقاط مختلف شهر بجنورد جانمایی شده است که با کمبود 100 مخزن دیگر مواجه هستیم.

وی گفت: البته طی اغتشاشات صورت گرفته در چند هفته گذشته 50 مخزن نیز بر اثر آتش سوزی آسیب دیدند که باید 50 مخزن دیگر جایگزین آن ها شوند.

مدیر سازمان پسماند بجنورد افزود: طی 2 ماه گذشته 150 مخزن زباله برای بجنورد خریداری شد که قیمت هر یک از آن ها 6 میلیون و 500 هزار تومان بوده و به طور حتم قیمت آن ها برای خرید جدید افزایش یافته است.

وی ادامه داد: البته شهرداران نسبت به جانمایی مخزن های زباله نگاه های متفاوتی دارند، تعدادی از آن ها بر این امر معتقد هستند که نیازی به جانمایی مخازن زباله در برخی مناطق نیست و شهروندان باید سر موقع زباله های خود را بیرون بگذارند و خودروهای جمع آوری زباله آن ها را جمع آوری کنند و تعدادی از شهروندان نیز اعتقاد دارند که باید در همه مناطق این مخزن ها وجود داشته باشد و تا زمان حضور خودروهای جمع آوری زباله، زباله ها در مخازن گذاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 100 مخزن زباله در بجنورد

کمبود 100 مخزن زباله در بجنورد