مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 07:122022-10-19اقتصادي

آیا فارس با یک ITI جدید روبرو خواهد شد؟/ سرنوشت زیمنس چه می شود؟!


55 سالگی کارخانه زیمنس (itmc) در حالی که با 10 درصد ظرفیت حقیقی خود فعالیت می کند، با بحران خفته در حال گذر است، هیئت مدیره سیاسی بر آن حاکم شده و دستمزد کارگران چهار ماه عقب افتاده و چالش های بانکی نیز ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کارخانجات مخابرات ایران، itmc  که به نام زیمنس شناخته می شود در محله آزادگان شیراز، کنارگذر مدرس واقع شده و با 400 کارگر مشغول فعالیت است.

این کارخانه که سال گذشته 55 سالگی خود را جشن گرفت، در تاریخ 1345/11/11 با مشارکت وزارت پست و تلگـراف و تلفن (ارتباطات و فناوری اطلاعات) به نسبت 30 % ، بانک توسعه صنعتی به نسبت 30 % و شرکت زیمنس آلمـان به نسبت 40 % به صورت شرکت سهامی خاص در شیراز در زمینـی به مساحت در حدود یکصد هزار متر مربع به منظـور تولید تجهیزات مورد نیاز شبکه مخابراتی کشور و با ظرفیت اسمـی سالیانه 45 هزار خط تلفن EMD و 60 هزار دسـتگاه تلفن رومیزی تأسیس شد و در سال 1348 به بهره برداری رسید.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی تغییراتی در سهام کارخانه ایجاد شد و همچنین توانایی تولید این کارخانجـات نیز سالیانـه به 200 هزار خط تلفـن و 300 هزار دسـتگاه تلفن رومیزی افزایش پیدا کرد.

کارخانجات مخابراتی ایران علاوه بر تولیــــد نرم افزار و سخت افزار مراکـز سوییچینگ پرظرفیت تلفن ثابت و همراه بر اساس سیستم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا فارس با یک ITI جدید روبرو خواهد شد؟/ سرنوشت زیمنس چه می شود؟!

آیا فارس با یک ITI جدید روبرو خواهد شد؟/ سرنوشت زیمنس چه می شود؟!