مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 23:322022-10-18بين الملل

آمادگی ایران برای برگزاری نشست فوق العاده وزرای خارجه همسایه افغانستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «محمد صادق خان» فرستاده ویژه نخست وزیر پاکستان در امور افغانستان که به منظور رایزنی درباره تحولات افغانستان به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، - وزیر امور خارجه با اشاره به حضور بیش از چهار و نیم میلیون تبعه افغانستانی در ایران که بیش از یک و نیم میلیون نفر از آنان بعد از به قدرت رسیدن طالبان وارد کشور شده اند، از آمادگی ایران برای برگزاری نشست فوق العاده وزرای خارجه همسایه افغانستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد صادق خان فرستاده ویژه نخست وزیر پاکستان در امور افغانستان که به منظور رایزنی درباره تحولات افغانستان به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، پیش از ظهر امروز (سه شنبه) 26 مهر ماه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن ابلاغ سلام های گرم رییس جمهور کشورمان به رییس جمهور و نخست وزیر پاکستان و سلام های خود به بلاول بوتو زرداری وزیر خارجه جمهوری اسلامی پاکستان، روابط دو کشور همسایه را ممتاز توصیف و بر گسترش همکاری های دو کشور در تمامی زمینه ها خصوصا امنیت منطقه تأکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امنیت پاکستان را امنیت خود می داند، آمادگی کشورمان را برای همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای برگزاری نشست فوق العاده وزرای خارجه همسایه افغانستان

آمادگی ایران برای برگزاری نشست فوق العاده وزرای خارجه همسایه افغانستان