مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 20:572022-10-18بين الملل

بازدید از موزه CIA آمریکا؛ از سنجاقک و موش مصنوعی برای شنود تا پیپ فرستنده (+عکس)


کرم پودر صورت برای جاسوس های خانوم که بر روی آینه آن کد های مختصر جهت رمزگشایی نامه ها حک شده است.

- بازدید از موزه CIA آمریکا؛ از سنجاقک و موش مصنوعی برای شنود تا پیپ فرستنده (+عکس) کرم پودر صورت برای جاسوس های خانوم که بر روی آینه آن کد های مختصر جهت رمزگشایی نامه ها حک شده است.

چند روز پیش خبرگزاری فاکس نیوز به علت هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس سازمان CIA آمریکا وارد موزه تازه بازسازی این سازمان شد که هنوز بازدید عمومی از آن ممنوع است.

در این گزارش تصاویر زیادی نبود و باید توجه داشت که این مکان یک موزه می باشد و نه یک نمایشگاه از تجهیزات CIA در نتیجه تمام مواردی که به نمایش درآمده از استفاده سازمان خارج شده و تبدیل به تاریخ آن شده است.

از سنجاقک و موش های مصنوعی که قابلیت شنود دارند تا پاکت کثیف و به نظر بی اهمیت شیر که در واقع داخل آن دوربین های نظارتی برای مثلا رصد یک کوچه قرار میدهند و پس از یک روز برای جمع آوری اطلاعات برگشته و آن را برمیدارند، یا پیپ توتون که علاوه بر نقش استعمال واقعی آن فرستنده سیگنال خاصی برای نیروهای پشتیبانی می باشد که با گاز گرفتن ته آن فعال میشود، در نهایت کرم پودر صورت برای جاسوس های خانوم که بر روی آینه آن کد های مختصر جهت رمزگشایی نامه ها حک شده است، از کد مختصر در گذشته جهت انتقال اطلاعات به شکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از موزه CIA آمریکا؛ از سنجاقک و موش مصنوعی برای شنود تا پیپ فرستنده (+عکس)

بازدید از موزه CIA آمریکا؛ از سنجاقک و موش مصنوعی برای شنود تا پیپ فرستنده (+عکس)