مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 19:322022-10-18سياسي

28 زندانی زن جرائم غیر عمد در انتظار کمک های خیرین برای رهایی از زندان هستند


در حاشیه بازدید بانوان خیّر از بند نسوان زندان عادل آباد شیراز رییس کل دادگستری استان فارس از نیاز 28 تن از بانوان زندانی در شیراز به کمک های خیرین برای آزادی از زندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در این بازدید از بند نسوان زندان مرکزی شیراز که با حضور 13 تن از زنان خیّر استان انجام شد گفت: یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی توجه به  آزادی بانوان زندانی جرائم مالی و غیر عمد است و دادگستری فارس در این خصوص همواره برنامه های مشترکی را با مجامع مختلف و خیّرین دنبال کرده است .

رییس کل دادگستری استان فارس در حاشیه این بازدید با بیان اینکه کمک های مردمی و خیرّین استان جهت آزاد سازی زندانیان جرائم مالی و غیر عمد بخصوص بانوان زندانی و زنان سرپرست خانوار اختصاص یافته است گفت: در حال حاضر 28 زندانی زن در انتظار کمک های خیرّین برای رهایی از زندان می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه با بیان اینکه دادگستری استان نیز با اعطای تسهیلات قضایی زمینه آزادی زنان زندانی را فراهم کرده است گفت: در سال جاری برای 135 زندانی زن زمینه اشتغال بسته در قالب کارگاه های درون زندان و همچنین مشاغل و فعالیت های اقتصادی درون بند های زندان موصوف به اشتغال نشسته را ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 زندانی زن جرائم غیر عمد در انتظار کمک های خیرین برای رهایی از زندان هستند

28 زندانی زن جرائم غیر عمد در انتظار کمک های خیرین برای رهایی از زندان هستند