مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 18:222022-10-18سياسي

واگذاری2832واحد مسکونی در نهضت ملی مسکن تربت جام


آیین واگذاری2832 واحد مسکونی به 4هزار و 89 متقاضی مسکن در تربت جام برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت جام، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در آیین واگذاری2832طرح نهضت ملی مسکن در تربت جام که امروز در سالن کارگران این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: علمای شیعه و اهل سنت در  جریانات اخیر کشور بر مدار وحدت، همدلی و بصیرت  فتنه ها و توطئه ها دشمنان را خنثی کردند.

وی مهمترین مولفه شهرستان تربت جام را وحدت عملی علما و مردم شیعه و سنی برشمرد و بیان کرد: علما و فرهیختگان این دیار اشراف کامل بر اوضاع منطقه داشته و با همراهی اقشار مردم، نخبگان و متولیان در همه صحنه های انقلاب حضور پر رنگ دارند.

  استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه دولت عزمی راسخ در حل مشکلات مسکن و اشتغال مردم دارد، خاطرنشان کرد: علیرغم  همه مشکلات با استفاده از توان و ظرفیت مردم به ویژه حوزه مسکن را به خودشان بچشند، نیاز اساسی شان به دستشان رقم می خورد.

وی تصریح کرد: در خراسان رضوی بنا داریم شهرهایی که این امکان را داشته باشد برای یک و یا دو واحد، زمین واگذار شود تا هزینه ساخت کاهش یابد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه تسهیلات خاص آماده و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد، اضافه کرد: همت مردم در  ساخت و ساز مسکن و زمین های واگذار شده خیلی حائز اهمیت است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری2832واحد مسکونی در نهضت ملی مسکن تربت جام

واگذاری2832واحد مسکونی در نهضت ملی مسکن تربت جام