مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 17:522022-10-18اقتصادي

اشتغال 900 نفر در سبلان پارچه اردبیل/ تعداد افراد شاغل در کارخانه افزایش می یابد


استاندار اردبیل با اشاره به حمایت جدی و برنامه ریزی دولت برای اجرای طرح های توسعه ای در واحدهای تولیدی فعال استان، گفت: هم اکنون حدود 900 نفر در مجموعه سبلان پارچه اردبیل مشغول به کار هستند و مقرر شد 200 نفر دیگر نیز در یک ماه آینده دعوت به کار شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات واحد های تولیدی، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل با همراهی اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و فرمانداران اردبیل و نمین، عصر امروز از 4 واحد تولیدی و صنعتی در زمینه های باتری سازی، تولید پروفیل، فرآوری سنگ و پارچه بازدید کرد.

در این بازدیدها، ضمن گفت وگو با سرمایه گذاران و تولیدکنندگان، مشکلات و موانع واحد های تولیدی مذکور و 2 واحد دیگر مورد بررسی قرار گرفته و تصمیماتی برای رفع این موانع اتخاذ شد.

اتخاذ تصمیماتی برای افزایش تعداد شاغلان سبلان پارچه و باتری سازی استاندار اردبیل در جریان این بازدید اظهار کرد: با رفع مشکلات چند ماهه مجموعه سبلان پارچه، هم اکنون حدود 900 نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند و مقرر شد 200 نفر دیگر نیز در یک ماه آینده دعوت به کار شوند و همچنین تصمیماتی در خصوص افزایش تعداد شاغلان مجموعه سبلان پارچه تا پایان سال اتخاذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 900 نفر در سبلان پارچه اردبیل/ تعداد افراد شاغل در کارخانه افزایش می یابد

اشتغال 900 نفر در سبلان پارچه اردبیل/ تعداد افراد شاغل در کارخانه افزایش می یابد