مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 15:472022-10-18دانش

جزییات مصاحبه «فوریت های پزشکی» آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد


جزییات زمان و محل انجام مراحل مصاحبه از معرفی شـدگان چند برابر ظرفیت رشته تحصیلی نیمه متمرکز فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1401 اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، به دنبال اطلاعیه 4 مهر 1401 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت پذیرش رشته تحصیلی نیمه متمرکز کارشناسی ناپیوسته فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی باید برای اطلاع از نحوه مصاحبه از امروز سه شنبه 26 مهر به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کنند.

مرحله مصاحبه برای کد رشته محل های 1185 تا 1228 مربوط به کد رشته امتحانی 114 از گروه آموزشی پزشکی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1401 اجرا می شود.

با توجه به تعیین 11 مرکز دانشگاهی (به شرح جدول ذیل) برای انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش از متقاضیان، معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته تحصیلی مذکور لازم است با توجه به استان محل اقامت خود، برای اطلاع از برنامه زمانی و آدرس محل مصاحبه و همچنین مدارک لازم برای ارائه به دانشگاه در زمان مصاحبه، از روز سه شنبه 26 مهر به سایت اطلاع رسانی دانشگاه محل انجام مصاحبه خود مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات لازم، منحصراً به دانشگاه مجری به منظور انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مصاحبه «فوریت های پزشکی» آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد

جزییات مصاحبه «فوریت های پزشکی» آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد