مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 15:422022-10-18سياسي

سردار فضلی: فتنه اخیر در نتیجه غفلت از موضوعات فرهنگی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سردار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در آیین پاسداشت سالروز حضور حضرت آیت الله امام خامنه ای در لشکر10 سیدالشهداء تحت عنوان 24امین خاطره ماندگار اظهار کرد: امروز سالروز تشریف فرمایی نائب امام زمان(عج) حضرت آیت الله امام خامنه ای در لشکر10 سیدالشهدا(ع) واقع در پادگان حر است که یک روز به یاد ماندنی و خاطره انگیز است.

وی با اشاره به اینکه سپاه سیدالشهدا(ع) همه ساله به پاس گرامیداشت آن روز بزرگ، با حضور رزمندگان دفاع مقدس مراسمی برگزار می کند، گفت: رهبر معظم انقلاب در 26 مهرماه 1377 هرچند که از پیش با اعضای لشکر آشنا بودند، در مراسم صبحگاه لشکر 10 سیدالشهدا (ع) حضور یافته و با فرماندهان و رزمندگان لشکر تجدید دیداری حاصل شد.

اگر به همه ابعاد بیانات رهبری پرداخته می شد، توفیقات بیشتری داشتیم جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با لشکر پایتخت سخنان بنیادی و اساسی بیان فرمودند که در جاهای دیگر کمتر به آن پرداخته شده است و اگر در این مدت به همه ابعاد آن پرداخته می شد، امروز شاید توفیقات بیشتری داشتیم.

  سردار فضلی ادامه داد: مقام معظم رهبری در جمع رزمندگان لشکر در رابطه با خواص و عوام و نقش آنها برای آیندگان سخنرانی کردند و موضوع خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فضلی: فتنه اخیر در نتیجه غفلت از موضوعات فرهنگی است

سردار فضلی: فتنه اخیر در نتیجه غفلت از موضوعات فرهنگی است