مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 15:122022-10-18سياسي

راهکارهایی برای پیشگیری از خسارات زلزله تهران


نخستین جلسه کمیته تخصصی پاسخ به زلزله کلانشهر تهران با هدف تقویت هماهنگی های لازم و ارائه راهکارهای برون رفت از چالش های احتمالی جهت پیشگیری از خسارات زلزله برگزار شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، نخستین جلسه کمیته تخصصی پاسخ به زلزله کلانشهر تهران با هدف تقویت هماهنگی های لازم و ارائه راهکارهای برون رفت از چالش های احتمالی برگزار شد.

   در این جلسه که در مرکز عملیات اضطراری شهر تهران برگزار شد، راهبردهای کلان عملیات پاسخ به زلزله احتمالی پایتخت مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

در این جلسه که با حضور سردار محمد حسین دینی معاون فنی قرارگاه ثارالله، احمد صادقی عضو شورای شهر تهران، علی نصیری رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران و جمع دیگری از متخصصان، اساتید دانشگاه، مدیران، کارشناسان و نمایندگان سازمان های تخصصی برگزار شد، دغدغه ها، برنامه ها، چالش ها، نقاط قوت و ضعف و راهبردهای کلان در خصوص نحوه مواجهه و پاسخ به زلزله احتمالی تهران، نقش سازمان های مسئول و جایگاه قانونی هر یک از این سازمان ها، برنامه ملی و جایگاه استان های معین و نحوه استفاده از تشکل های مردمی در زمان وقوع زلزله بررسی و حاضران در این خصوص بحث و تبادل نظر انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی برای پیشگیری از خسارات زلزله تهران

راهکارهایی برای پیشگیری از خسارات زلزله تهران