مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 14:522022-10-18سياسي

پازلی که با خون شهدای وحدت کامل شد


به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مروری بر حوادث و اقدامات تروریستی معدوم عبدالمالک ریگی که در واقعیت جیره خوار و مزدور استکبار و دشمنان نظام بود اما در ظاهر به طرفداری از قوم بلوچ اقدام به کشتار انسان های بی دفاع می کرد و تنها ایجاد تفرقه و اختلاف بین مردم شیعه و سنی را در اذهان تداعی می‎کرد.

حادثه تروریستی سال 84 در تاسوکی، حادثه تروریستی در مسجد حضرت علی (ع) زاهدان در سال 88، حادثه تروریستی مسجد جامع زاهدان در سال 89، حادثه تروریستی تاسوعای چابهار و حادثه تروریستی پیشین سرباز همه و همه گوشه از جنایت های استکبار برای ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مردم ولایی و مرزدار شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان توسط معدوم ریگی بوده است.

در حادثه تروریستی 88 در شهرستان سرباز پس از شهید و مجروح شدن مردم شیعه و سنی به وضوح مشخص شد که ادعای دفاع از قوم بلوچ یا اهل سنت تنها سرپوشی بر خواسته های مزدورانه آنان است.

اما بدون شک یکی از بزرگترین جنایات ریگی، شهادت شهید نورعلی شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه به همراه دیگر سبزپوشان و سفیدپوشان در حادثه خونین تروریستی سرباز بود.

  نورعلی شوشتری در حالی در سیستان و بلوچستان شهید شد که طی مدت حضور چند ماهه خود در این استان محروم مرزی منشا خدمات فرهنگی، عمرانی، درمانی و امنیتی فراوان در منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پازلی که با خون شهدای وحدت کامل شد

پازلی که با خون شهدای وحدت کامل شد