مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 14:322022-10-18اجتماعي

آموزش وپرورش: اجرای ورزش باستانی در صبحگاه مدارس


به دنبال این هستیم ورزش صبحگاهی را با زنگ زورخانه و مرشد خوانی آغاز کنیم و در صبحگاه دانش آموزی ورزش زورخانه ای را اجرا کنیم.

به این ترتیب این ورزش باستانی که توسط خود دانش آموزان اجرا می شود، - در محیط مدرسه و جامعه نهادینه می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم ورزش صبحگاهی را با زنگ زورخانه و مرشد خوانی آغاز کنیم و در صبحگاه دانش آموزی ورزش زورخانه ای را اجرا کنیم، گفت: به این ترتیب این ورزش باستانی که توسط خود دانش آموزان اجرا می شود، در محیط مدرسه و جامعه نهادینه می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق ستاری فرد در آیین افتتاح 1017 پروژه ورزشی طرح شهید سردار سلیمانی و آغاز چهلمین دوره مسابقات ورزشی درون مدرسه ای که در دبیرستان شهید مهدی پور شهر تهران برگزار شد با اشاره به بهره برداری از 1017 پروژه ورزشی درون مدرسه ای اظهار کرد: نیاز داشتیم بتوانیم در راستای کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی و اجرای بهتر رویدادهای ورزشی، فضای ورزشی مناسب را در مدارس ایجاد کنیم که خوشبختانه امروز این امر محقق شده است.

  وی افزود: وزیر آموزش وپرورش رویکرد تمام ساحتی دارد و حوزه تربیت بدنی در دوره جدید مدیریتی، رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته و برنامه ها و اقدامات متنوعی در طول این مدت انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش وپرورش: اجرای ورزش باستانی در صبحگاه مدارس

آموزش وپرورش: اجرای ورزش باستانی در صبحگاه مدارس