مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 14:022022-10-18سياسي

اهدای 140 سری جهیزیه به نوعروسان البرزی


قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: 140 سری جهیزیه به همت خیرین و نیکوکاران البرزی به نوعروسان و زوجین نیازمند و جامعه هدف در استان البرز اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رضا البرزی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز البرز، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه کمک هزینه ها در قالب تامین جهیزیه دختران مورد حمایت، هدیه و ماشین لباسشویی اعطایی به نوعروسان از محل مساعدت های نوع دوستانه خیران، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد تأمین شده است.

وی با بیان اینکه اهدای جهیزیه به زوج های جوان یک حرکت فرهنگی مؤثر در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج آسان جوانان در جامعه است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 140 سری جهیزیه به ارزش 3 میلیارد و 600 میلیون تومان با کمک خیران، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد امام (ره) استان به نوعروسان نیازمند البرزی اهدا شد.

وی از آمادگی دفاتر 13 گانه کمیته امداد و بیش از 300 مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک های نقدی خبر داد و ادامه داد: مردم نیکوکار و خیران عزیز می توانند نسبت به ارائه کمک های نقدی خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 140 سری جهیزیه به نوعروسان البرزی

اهدای 140 سری جهیزیه به نوعروسان البرزی