مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 13:322022-10-18سياسي

مرتضوی مدیر اجرایی توانمند است


الهویردی دهقانی نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به معرفی به صولت مرتضوی به مجلس برای تصدی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نمایندگان استقابل خوبی از مرتضوی دارند گفت: مرتضوی مدیر اجرایی توانمند است و مجلس به وی رای اعتماد می دهد.

الهویردی دهقانی نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به معرفی به صولت مرتضوی به مجلس برای تصدی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: اینجانب موافق آقای مرتضوی هستم و به ایشان رای اعتماد می دهم.

وی با بیان اینکه نمایندگان هم استقبال خوبی از ایشان دارند گفت: ایشان دارای سوابق مدیریتی بسیار خوب و می تواند این وزارتخانه بزرگ را مدیریت کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: ایشان مدتی معاون سیاسی وزیر کشور بوده و در مشهد نیز شهردار این شهر بود همچنین در حال حاظر معاون اجرایی رییس جمهور است بنابراین توانمندی خوبی دارد.

دهقانی با بیان اینکه آقای مرتضوی دیدگاه های خوبی برای ایجاد تحول در وزارت تعاون دارد افزود: ایشان میتواند این وزارتخانه را به خوبی هدایت و مدیریت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرتضوی مدیر اجرایی توانمند است

مرتضوی مدیر اجرایی توانمند است