مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 12:222022-10-18سياسي

مشخصات رزین اپوکسی کفپوش و آموزش کار با آن روی سنگ


رزین اپوکسی کفپوش به نوعی مایع شفاف گفته می شود که بر روی سطوح قرار می گیرد و پس از مدت زمان بسیار کوتاهی کاملا مقاوم خواهد شد و ظاهری زیبا و خاص را به نمایش می گذارد.

- شاید بهتر است بدانید که یکی از بخشهای بسیار مهم در هر مکانی کف ساختمان می باشد که برای کفپوش کردن آن می توان از 7 نوع رزین اپوکسی که از استحکام بالایی برخوردار هستند به راحتی استفاده کرد.

این نوع از محصولات در مقایسه با نمونه های مشابه دیگر دارای مشخصات منحصر به فردی هستند که برای آشنایی هر چه بیشتر شما عزیزان در ادامه این مطلب رزین اپوکسی انعطاف پذیر کمک می کند که به ندرت مشکلی برای آن پیش آید ماده ای با دوام است و به کار گیری زیادی دارد و در هر زمینه ای هم به منظوری خاص استفاده می شود.

مثلا اگر آن را در زمینه نجاری و چوب بری استفاده می کنند برای افزایش استحکام چوب است و اگر شکستگیهایی هم در ساختار چوب باشد آنها را پر می کند و احتمال شکسته شدن چوب را کاهش می دهد.

در خیلی از موارد دیده می شود که رزین اپوکسی را به عنوان کفپوش استفاده می کنند که هم هزینه کمتری دارد هم اینکه کیفیت آن بالا است و به خیال راحت می توان آن را شستشو داد.

البته یک نکته بسیار مهم در مورد این ماده مربوط به صد حساسیت بودن آن نسبت به مواد شیمیایی و اسیدی و رطوبت می باشد و در واقع از این جهت بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشخصات رزین اپوکسی کفپوش و آموزش کار با آن روی سنگ

مشخصات رزین اپوکسی کفپوش و آموزش کار با آن روی سنگ