مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 11:172022-10-18سياسي

تحولات چشمگیری در حوزه آب اصفهان رقم خواهد خورد


دولت سیزدهم برای حل مشکلات آب اصفهان دارای برنامه ای زمان بندی شده است و گام های مؤثری نیز در این خصوص برداشته شده که در آینده نزدیک شاهد تحولات چشمگیری در حوزه آب خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در نشست شورای اداری شهرستان، اظهار داشت: ما باید قوانین و مقررات را به خوبی اجرا و از نهایت انعطاف های قانونی بهره بگیریم و در این راستا به مردم کمک کنیم.

وی افزود: انتظار داریم دستگاه های اجرایی به شرق اصفهان (شهرها و روستاهای بخش مرکزی) بالاخص شهر زیار و برخی از روستاها توجه ویژه ای داشته باشند و راهکارهای برون رفت از مشکلات مردم را بیابند و در راستای رفع آن ها بکوشند.

احمدی بیان کرد: بررسی و ارائه راهکارهای قانونی پیرامون استخرها، چاه های آب و الزامات قانونی موجود، به عنوان یکی از مسائل مردم این منطقه است که می تواند الگویی برای دیگر شهرستان های شرق اصفهان باشد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: دولت انقلابی سیزدهم برای حل مشکلات آب اصفهان دارای برنامه ای زمان بندی شده است و گام های مؤثری نیز در این خصوص برداشته شده که در آینده نزدیک شاهد تحولات چشمگیری در حوزه آب خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحولات چشمگیری در حوزه آب اصفهان رقم خواهد خورد

تحولات چشمگیری در حوزه آب اصفهان رقم خواهد خورد