مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 11:022022-10-18اقتصادي

ماجرای اقدام مافیا به معدوم سازی تخم مرغ برای افزایش قیمت مرغ


دو روز است که مافیای بازار صدها هزار تخم مرغ نطفه دار را نابود می کنند تا قیمت مرغ سه برابر شود این خبری است که در فضای مجازی دست به دست می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، صحبت هایی در فضای مجازی است مبنی بر اینکه مافیای بازار گوشت مرغ  بعد از ممنوع شدن زنده به گور کردن جوجه ها، دو روز است که صدها هزار تخم مرغ نطفه دار را نابود می کنند تا قیمت مرغ سه برابر شود.

محمدرضا صدیق پور در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره این موضوعات مطرح شده در فضای مجازی گفت: این صحبت های شایعاتی بیش نیست و هیچگونه معدوم سازی با هدف افزایش قیمت انجام نمی شود.

دبیر انجمن تولید کنندگان جوجه  یک روزه افزود: قیمت نسبت به قبل باعث شده که سرانه مصرف کاهش یابد.

البته در این میان برخی معتقدند مصرف مردم از مرغ به سمت گوشت رفته است زیرا مردم فکر می کنند با میزان پولی که به گوشت می پردازند به نسبت مرغ پروتیین بیشتری دریافت می کنند.

*نهاده مرغداران به میزان کافی و به راحتی تامین می شود دبیر انجمن تولید کنندگان جوجه  یک روزه سیستم بازارگاه را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: تولید کنندگان از طریق این سیستم نهاده مورد نیاز خود را به راحتی خریداری می کنند و بازارهای سیاه نهاده که قبلا تا 5 برابر قیمت به فروش می رفت بر چیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اقدام مافیا به معدوم سازی تخم مرغ برای افزایش قیمت مرغ

ماجرای اقدام مافیا به معدوم سازی تخم مرغ برای افزایش قیمت مرغ