مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 10:022022-10-18سياسي

کتاب «باد و خاکستر» خاطرات سردار مرتضی ذهابی روانه بازار شد


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: کتاب «باد و خاکستر» خاطرات سردار مرتضی ذهابی از فرماندهان دفاع مقدس در استان های کردستان و لرستان چاپ و روانه بازار نشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، امین مرادی صبح امروز در مصاحبه با خبرنگاران رسانه های جمعی استان کردستان اظهار کرد: در راستای ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک گنیجنه ارزشمند، کتاب باد و خاکستر شامل خاطرات حاج مرتضی ذهابی به عنوان یک تولید مشترک از سوی سنه، سروده های بی تکرار و فرزند کردستان را منتشر کرده است و در حال حاضر نیز چندین پروژه در مرحله مصاحبه و تدوین قرار دارند.

وی به دیگر فعالیت محوری حوزه هنری در حوزه دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: در کنار فعالیت های صورت گرفته در بخش تاریخ شفاهی، برگزاری مراسم های شب خاطره برای شهدای شاخص استان کردستان نیز طی چند سال اخیر در دستور کار قرار گرفته و به همین دلیل تاکنون 21 مورد شب خاطره برگزار شده است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان عنوان کرد: برگزاری شب خاطره شهدای شاخصی از جمله شهیدان شیخ الاسلام، ورمقانی، ملاحیدر فیهم، بیانی، غمیان، امان الهی، رحمانی، بیاتیان، افشاریان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «باد و خاکستر» خاطرات سردار مرتضی ذهابی روانه بازار شد

کتاب «باد و خاکستر» خاطرات سردار مرتضی ذهابی روانه بازار شد