مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 23:372022-10-17سياسي

انتصاب مدیران با همفکری نمایندگان، ریش سفیدان و بومیان است


مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان گفت: در انتصابات مدیران شهرستان ها از همفکری فرماندار، نماینده مردم آن شهرستان در مجلس شورای اسلامی و بزرگان قومی و بومی شهرستان درباره گزینه هایی که قابلیت لازم را دارند کمک می گیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، هادی احمدی در جلسه کارگروه اداری شهرستان گنبدکاووس با موضوع تکریم و معارفه بخشداران مرکزی و داشلی برون اظهار کرد: در حوزه انتصابات، دیدگاه و بزرگان قومی و بومی شهرستان درباره گزینه هایی که قابلیت لازم را دارند کمک می گیریم.

احمدی گفت: با توجه به پهنه سرزمینی بخش مرکزی گنبدکاووس و برای مدیریت بهتر این بخش در نظر داریم این بخش را به یک یا چند نقطه که مورد موافقت وزارت کشور قرار گیرد تقسیم کنیم.

گنبدکاووس نیازمند مکان مناسب برای نگهداری کالاهای قاچاق است دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گلستان گفت: در استان گلستان جلسات منظم کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا برگزار می شود و چهار موضوع لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم صوتی و تصویری به ویژه گوشی همراه، سوخت و دام از جمله موضوعات مهم مورد بررسی در این جلسات است.

رضا انتصاری اظهار کرد: پلاک گذاری ادوات کشاورزی و پلاک گذاری دام ها در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت و دام و ثبت انبارها و محل نگهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب مدیران با همفکری نمایندگان، ریش سفیدان و بومیان است

انتصاب مدیران با همفکری نمایندگان، ریش سفیدان و بومیان است