مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 20:522022-10-17اقتصادي

استاندار یزد: سمن ها از پرداخت مالیات معاف شوند


استاندار یزد با بیان این که سازمان های مردم باید برای توسعه پایدار و استفاده از ظرفیت های بومی پای کار باشند، گفت: با توجه به اینکه سمن ها هیچ فعالیت اقتصادی ندارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی عصر امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان که با حضور مسئولان و مدیران عضو برگزار شد، رفع مشکلات سازمان های مردم نهاد را ضروری دانست و اظهار کرد : سمن های که هیچ فعالیت اقتصادی ندارند، نباید از آنها مالیاتی هم اخذ شود.

وی افزود: طی کردن روند مالیات برای این سمن ها حتی اگر به پرداخت منجر نشود، دردسری برای دو طرفین است چرا که سازمان مالیات باید کار اضافه ای انجام دهد و هم با توجه به اینکه سمن ها پولی برای پرداخت مالیات نمی کنند، چیزی عاید این سازمان نمی شود.

استاندار یزد در ادامه به اهمیت عدالت در مشارکت اجتماعی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر عدالت در مشارکت اجتماعی استان یزد ضعیف است و تعداد سمن ها در شهرستان ها باید افزایش یابد.

فاطمی نسبت به کاهش تمایل جوانان برای مشارکت اجتماعی ابراز نگرانی کرد و ادامه داد: عوامل کاهش میزان مشارکت اجتماعی باید مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد، به عنوان مثال قبلا برای تشکیل گروه سرود در مدرسه استقبال زیادی می شد، اما هم اکنون استقبال چندانی صورت نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: سمن ها از پرداخت مالیات معاف شوند

استاندار یزد: سمن ها از پرداخت مالیات معاف شوند