مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 18:022022-10-17سياسي

چارت سازمانی فرمانداری های البرز بازنگری می شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرزبر ضرورت تقویت جایگاه معاونت عمرانی فرمانداری های شهرستان های استان تاکید کرد و گفت: بازنگری در چارت سازمانی فرمانداری های شهرستان های استان ضرورت انکارناپذیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، با بیان این مطلب در اولین جلسه نشست هم اندیشی معاونین عمرانی فرمانداری های شهرستان های استان که به ریاست وی و با حضور دکتر فانی مدیرکل دفتر فنی و میرزایی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز برگزار شد، هدف از برگزاری این نشست را تعامل و هم افزایی میان صف و ستاد در اجرای هر چه مطلوب تر سیاست های دولت در حوزه امور عمرانی عنوان کرد و گفت: برگزاری اینگونه نشست.

ها علاوه بر تسهیل در امور اداری و عمرانی موجب می شود سیاست های دولت به درستی در سطح استان ساری و جاری می شود.

وی افزود: استانداری البرز به عنوان نهاد حاکمیتی استان نقش سیاست گذاری و نظارت بر اجرای صحیح آنها در سطح شهرستان های استان را بر عهده دارد.

در این راستا فرمانداری های شهرستان های استان نیز باید با تبعیت از این رویه در سطح شهرستان ها با برگزاری مرتب جلسات و کارگروه های متناظر استانی زمینه های لازم به منظور ارائه خدمات کیفی به مردم و همچنین ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چارت سازمانی فرمانداری های البرز بازنگری می شود

چارت سازمانی فرمانداری های البرز بازنگری می شود