مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 17:172022-10-17سياسي

روسای کمیسیون های مجلس بر رفع نواقص و جامعیت برنامه هفتم توسعه تاکید کردند


در نشست امروز برخی از روسای کمیسیون های تخصصی و رییس دیوان محاسبات کل کشور توضیحاتی را درباره روند اجرای برنامه ششم توسعه و چگونگی تدوین برنامه هفتم ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه شورای هماهنگی رییس دیوان محاسبات کشور برگزار و گزارش این نهاد نظارتی از ارزیابی عملکرد برنامه ششم توسعه در بازه زمانی سال های 1396 الی 1400 ارائه شد و پیشنهادات اصلاحی و کاربردی برای تدوین برنامه هفتم توسعه را بیان شد؛ همچنین روسای کمیسیون های تخصصی مجلس نقطه نظرات و تحلیل های خود را از نحوه اجرای برنامه ششم و چگونگی تدوین برنامه هفتم توسعه مطرح کردند.

  * مصری: باید دولت را به ارائه قانون بودجه تطبیق شده با قانون برنامه موظف کنیم عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس در این جلسه با بیان اینکه در دوره های گذشته شرایط در زمان تدوین برنامه های با شرایط در زمان اجرای آن متفاوت بوده است، گفت: به عنوان مثال ما با نفت 100 دلاری برنامه می نویسیم و با نفت 30 دلاری آن را اجرا می کنیم ضمن آن که در نگارش قانون برنامه تمام آرزوهای سازمانی، منطقه ای و ملی را می آوریم چرا که فکر نمی کنیم این قانون ملزم به اجرایی شدن است.

نظام حساسیتی بر قانون برنامه ندارد و دستگاه های اجرایی قانون را زمانی اجرا می کنند که صرفا نفعی برای آن ها داشته باشد و مجلس ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسای کمیسیون های مجلس بر رفع نواقص و جامعیت برنامه هفتم توسعه تاکید کردند

روسای کمیسیون های مجلس بر رفع نواقص و جامعیت برنامه هفتم توسعه تاکید کردند