مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 17:072022-10-17سياسي

بزرگداشت شاعر روشندل روح القدس همدانی


به مناسبت روز «عصای سفید» ویژه برنامه «تجلی اندیشه های بینا» بزرگداشت شاعر روشندل «روح القدس همدانی» در کتابخانه مرکزی همدان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز ویژه برنامه تجلی اندیشه های بینا بزرگداشت شاعر روشن دل روح القدس همدانی با حضور خانواده مرحوم روح القدس، اعضای روشندل کتابخانه مرکزی همدان، عاطه زارعی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان؛ میثاق گودرزی، رییس مرکز اسناد و کتابخانه ملی غرب کشور؛ مسعود طاهری عضد، شاعر و دبیر محفل ادبی هگمتانه در کتابخانه مرکزی برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در این آیین با بیان اینکه کتابخانه مرکزی همدان دارای بخش نابینان و کم بینایان است که به بینادلان خدمات ارائه می دهد اظهار کرد: در واقع می خواهیم بگوییم که محدودیت هایی که بر اثر معلولیت ایجاد می شود، مانع از انجام کار نیست و هدف توانبخشی و توان افزایی مددجویان است.

عاطفه زارعی با بیان اینکه بسیاری از ویژگی های بینادلان را افراد بینا ندارند و دیدن و درک کردن بسیاری از مسائل نیاز به چشم دل دارد گفت: هدف ما این است که بتوانیم به بینادلان کمک کنیم که استعدادهای خود را شناخته و آنها را به جامعه نشان دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت شاعر روشندل روح القدس همدانی

بزرگداشت شاعر روشندل روح القدس همدانی