مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 16:472022-10-17سياسي

اصحاب فرهنگ و هنر اجازه ندهند مولفه های قدرت کشور تضعیف شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: امروز دست ما برای همکاری و کمک جلوی اصحاب هنر و رسانه دراز است تا با هنر خود نگذارند مولفه های قدرت ایران به مولفه های مخالف خود تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در نشست صمیمانه با اصحاب ،رهنگ، هنر و رسانه اصفهان با تأکید بر لزوم حفظ هنر، هنرمندان و جلوگیری از به فراموشی سپردن هنرمندان اظهار داشت: معنای هنر در فرهنگ دهخدا یعنی علم، معرفت، دانش، فضل، کمال و کیاست و زیرکی؛ هنر در واقع به معنای درجه ای از کمال آدمی است که هوشیاری و کیاست ش او را برتر از دیگران می دارد و هنر انتقال عواطف و احساسات هنرمند به انسان است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت مناسب هنری استان افزود: امروز نیاز داریم که هنرمندان به میدان آیند و آنچه که دیگران از فهم آن عاجز هستند را با هنر خود همه فهم کنند.

جان نثاری با اشاره به فوت مهسا امینی و تسلیت به خانواده او عنوان کرد: این اتفاق ممکن بود هر جای دیگری رخ دهد اما دیدیم که به این شکل باعث شد تا احساسات جامعه به جوش آید که شاید اگر اطلاع رسانی مناسب انجام می شد این اتفاقات رخ نمی داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب فرهنگ و هنر اجازه ندهند مولفه های قدرت کشور تضعیف شود

اصحاب فرهنگ و هنر اجازه ندهند مولفه های قدرت کشور تضعیف شود