مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 14:222022-10-17بين الملل

تلاش داریم روابطی مستحکم و قوی میان عراق و کشور های همسایه برقرار کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، با پایان دوران ریاست جمهوری برهم صالح، عبداللطیف رشید از امروز دوشنبه به طور رسمی به عنوان رییس جمهور جدید عراق، - رییس جمهور جدید عراق گفت: ما تلاش داریم روابطی مستحکم و قوی میان عراق و کشور های همسایه در چارچوب منافع مشترک برقرار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، با پایان دوران ریاست جمهوری برهم صالح، عبداللطیف رشید از امروز دوشنبه به طور رسمی به عنوان رییس جمهور جدید عراق، آغاز به کار کرد.

امروز در مراسمی در کاخ السلام در بغداد که با حضور برهم صالح و عبداللطیف رشید رؤسای جمهور سابق و جدید و گروهی دیگر از مقامات ارشد عراق برگزار شد، دوران ریاست جمهوری رشید به طور رسمی آغاز شد.

وی در این مراسم در سخنانی از دلاوری ها و فداکاری های نیرو های امنیتی عراق به ویژه ارتش عراق، حشد شعبی و نیرو های پیشمرگه قدردانی کرد.

عبداللطیف رشید تاکید کرد: من تمام تلاشم را برای نزدیک نمودن جریان های سیاسی به یکدیگر و انجام وظایف ریاست جمهوری در حمایت از قانون اساسی، وحدت و استقلال عراق به کار خواهم گرفت.

رییس جمهور جدید عراق تاکید کرد: ما تلاش داریم روابطی مستحکم و قوی میان عراق و کشور های همسایه در چارچوب منافع مشترک برقرار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش داریم روابطی مستحکم و قوی میان عراق و کشور های همسایه برقرار کنیم

تلاش داریم روابطی مستحکم و قوی میان عراق و کشور های همسایه برقرار کنیم