مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 14:072022-10-17سياسي

شاعر ترک زبان: دروغ پردازی ها علیه جمهوری اسلامی قدمتی به اندازه خود نظام دارد!


شاعر و طنزپرداز ترک زبان اهل ارومیه درباره دروغ پردازی هایی که در روزهای اخیر شدت گرفته است، گفت: این دروغ پردازی های علیه جمهوری اسلامی قدمتی به اندازه خود نظام دارد! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، دروغ پردازی های اخیر غباری را روی حقیقت انداخته است که منجر به گمراهی برخی از معترضین شده است؛ طوری که دیگر نمی توان عنوان معترض به آن ها داد.

 سعید سلیمان پور ارومی، شاعر، طنزپرداز و نویسنده کتاب خنده های فالش نظر خود را در خصوص دروغ پراکنی های اخیر با خبرگزاری فارس در میان گذاشت.

دروغ پردازی ها علیه جمهوری اسلامی قدمتی به اندازه خود نظام دارد!  سعید سلیمان پور درباره دروغ پردازی هایی که در روزهای اخیر شدت گرفته است، بیان کرد: این دروغ پردازی های علیه جمهوری اسلامی قدمتی به اندازه خود نظام دارد! دشمنان ملت بزرگ ایران با اتکا بر رسانه های تبلیغی خویش و گاه با مساعدت برخی عوامل داخلی، همواره با دروغ و جعل و تحریف با دو هدف تخریب وجهه بین المللی ایران و نیز ایجاد نارضایتی در داخل کشور، این عرصه را به میدان جنگی تمام عیار تبدیل کرده اند.

وی در ادامه افزود: این جنگ، امروزه با پیشرفته تر و همه گیرشدن رسانه های مجازی، کارکردها و تأثیرات بسیار مهم تری نسبت به گذشته پیدا کرده و به همین نسبت باید به آگاهی، هوشیاری و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاعر ترک زبان: دروغ پردازی ها علیه جمهوری اسلامی قدمتی به اندازه خود نظام دارد!

شاعر ترک زبان: دروغ پردازی ها علیه جمهوری اسلامی قدمتی به اندازه خود نظام دارد!