مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 12:222022-10-17سياسي

رهاشدگی فضای مجازی تهدید علیه امنیت ملی است


حوادث تلخ روزهای اخیر کشور نشان می دهد رهاشدگی فضای مجازی تهدید علیه امنیت ملی است و این رهاشدگی هرچه سریع تر باید به پایان برسد - علیرضا نظری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: امروز فضای مجازی در ظاهر از هر فضای واقعی، واقعی تر است و اثرات کارکرد آن بسیار تأثیرگذار است.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها سال ها است به اشکال مختلف در فضای کشور فعالیت دارند، اما چهارچوب و قانونی برای آنها تعریف نشده که این خلأ همواره در بزنگاه های مختلف آسیب های جدی به کشور تحمیل کرده است.

نماینده مردم خمین در جدی به این مسئله ورود کند، ادامه داد: حوادث تلخ روزهای اخیر کشور نشان می دهد رهاشدگی فضای مجازی تهدید علیه امنیت ملی است و این رهاشدگی هرچه سریع تر باید به پایان برسد و اتفاقات اخیر یکی از فوایدی که داشت این بود که هم مردم و هم دستگاه های حاکمیتی به این نتیجه رسیدند که باید هرچه سریع تر این فضا ساماندهی شود.

نظری با اشاره به فریب خوردگی عده ای از جوانان در آشوب های چند هفته گذشته اظهار کرد: این جوانان به زودی متوجه خواهند شد که آنچه دشمنان و بدخواهان این آب و خاک تبلیغ می کنند به خیر و مصلحت کشور نیست، دشمنان ایران کسانی هستند که با راه اندازی تحریم های سخت علیه ایران معیشت مردم را دچار مشکل کرده و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاشدگی فضای مجازی تهدید علیه امنیت ملی است

رهاشدگی فضای مجازی تهدید علیه امنیت ملی است