مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 11:472022-10-17اقتصادي

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: دیگر هیچ یک از امکان ورزشی را به بخش خصوصی نمی دهیم


مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به بدعهدی بخش خصوصی در آماده سازی ورزشگاه ها گفت: به هیچ وجه دیگر هیچ یک از امکان ورزشی را به بخش خصوصی نمی دهیم و ورزشگاه سردار جنگل رشت را نیز بعد از اتمام زمان قرارداد دیگر به بخش خصوصی واگذار نخواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، جهانبخش آرمان صبح امروز در نشست خبری هفته تربیت بدنی و ورزش در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی از 26 مهر با شعار ورزش، حال خوب، ایران قوی اظهار کرد: در این هفته 445 برنامه ورزشی در کل استان گیلان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هشت طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد تومان در این هفته افتتاح می شوند، بیان کرد: افتتاح از جمله مهمترین این پروژه ها هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه استانداردسازی ورزشگاه مرحوم قایقران انزلی با کار جهادی دو ماهه به مسابقات لیگ برتر رسید، گفت: ورزشگاه پوریای ولی تالش هم همین طور بود که هیچ کس باور نمی کرد که این دو ورزشگاه آماده رقابت ها شوند اما به فضل الهی هر دو به رقابت های لیگ برتر و لیگ یک رسیدند.

وی با بیان اینکه بالای 20 میلیارد تومان برای ورزشگاه انزلی هزینه شد، افزود: باید این ورزشگاه ها 20 سال پیش آماده می شدند و این را همین جا اعلام می کنم که به هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: دیگر هیچ یک از امکان ورزشی را به بخش خصوصی نمی دهیم

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: دیگر هیچ یک از امکان ورزشی را به بخش خصوصی نمی دهیم