مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 10:072022-10-17اقتصادي

اجرای پروژه های بزرگ سرمایه گذاری در غرب پایتخت


مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران از اجرای پروژه های بزرگ سرمایه گذاری در غرب پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، مهدی شریفیان در دیدار با مهدی صالحی شهردار منطقه 2 تهران گفت: سازمان سرمایه گذاری همواره به دنبال ایجاد فضای مثبت رقابتی و همچنین مشارکت مدنی با سرمایه گذار در دستور کار قرار گرفته و به زودی اجرایی می شود.

شریفیان تصریح کرد: در ادامه پروژه های مشارکتی غرب پایتخت، مجموعه فرهنگی ورزشی خوارزمی در فضایی به مساحت تقریبی 4000 متر مربع به صورتB.

O.

T  در منطقه 2 کلید خواهد خورد.

مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: باغ راه فدک و پروژه نشاط و سلامتی از دیگر پروژه هایی است که در سال جاری با مشارکت سرمایه گذاران در خیابان ایران زمین منطقه 2 در دستور کار قرار می گیرد.

وی با تاکید بر تسهیل در عقد قراردادهای سرمایه گذاری خاطر نشان کرد: سازمان سرمایه گذاری همواره نقش تسهیلگری در پروژه های سرمایه گذاری را داشته و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در دیدارهای هفتگی با شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمان ها بر افزایش سرعت قراردادها و رضایت و اعتماد سرمایه گذاران تاکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های بزرگ سرمایه گذاری در غرب پایتخت

اجرای پروژه های بزرگ سرمایه گذاری در غرب پایتخت