مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 09:022022-10-17اقتصادي

خروج میلیاردها دلار ارز به بهانه عدم حمایت از دانش بنیان ها


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حمایت از فعالیت های دانش بنیان در حوزه اقتصاد دیجیتال و فناوری اطلاعات در استان البرز تاکید کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در در جلوگیری از خروج ارز از کشور در شرایط تحریم، گفت: متاسفانه عدم حمایت.

های لازم جهت ارتقاء و توسعه محصولات و کالاهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله گوشی، تبلت و اینگونه اقلام، سالانه میلیاردها دلار (4 تا 10 میلیارد دلار) ارز از کشور خارج می کند.

وی افزود: از سوی دیگر با توجه به نرخ ارز در شرایط تحریم شاهد مشکلات عدیده مردم در تهیه گوشی و سایر اقلام به علت گرانی هستیم.

عباسی یادآور شد: مجلس در بودجه سال آینده نگاه ویژه ای به حمایت از شرکت های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات داشته تا بتوانیم با تکیه بر توانمندی متخصصین این حوزه شاهد توسعه این شرکت ها و ارائه کالای باکیفیت و قیمت مناسب جهت استفاده اقشار کم درآمد و متوسط مردم باشیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: با توجه به لزوم مانع زدایی از فعالیت ها و صدور مجوز کسب و کارهای نوپا، در مجلس شورای اسلامی از برنامه های توسعه حوزه اقتصاد دیجیتال در کشور حمایت خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج میلیاردها دلار ارز به بهانه عدم حمایت از دانش بنیان ها

خروج میلیاردها دلار ارز به بهانه عدم حمایت از دانش بنیان ها