مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 07:222022-10-17سياسي

نوباوه وطن: باید در مورد دروغ پراکنی ها در فضای مجازی جرم انگاری شود


نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نیازمند قانونمند کردن فضای مجازی هستیم و باید در مورد دروغ پراکنی ها و تخلفاتی که در فضای مجازی صورت می گیرد، - بیژن نوباوه وطن نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به آشوب ها و اغتشاشات روزهای اخیر گفت: اعتراضات در همه جای دنیا مرسوم و معمول است و در کشور ما نیز در موارد مختلف افراد معترض با تجمع در جلوی وزارتخانه ها به طور خاص یا مجلس اعتراض خود را اعلام می دارند.

وی با بیان اینکه بین اعتراض و اغتشاش هیچ ارتباطی وجود ندارد، افزود: کسی که اغتشاش می کند، مطالبه ای ندارد، بلکه فقط به دنبال تخریب و آشوب است.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: موضوعات و اعتراضات زیادی در تجمعات مقابل مجلس مطرح شده و اکثریت این مطالبات پیگیری و مرتفع شده است.

نوباوه وطن خاطرنشان کرد: قوه قضاییه باید مماشات را کنار بگذارد و با اغتشاشگران به طور جد برخورد داشته باشد و اغتشاشگران باید هزینه هایی را که به کشور و مردم تحمیل کرده اند را جبران کنند.

وی با اشاره به دروغ پراکنی سلبریتی ها و برخی افراد خاص در فضای مجازی و تحریک جوانان به آشوب، گفت: در اروپا فضای مجازی همانند فضای حقیقی است و هر آنچه که در فضای حقیقی جرم تلقی می شود، در فضای مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوباوه وطن: باید در مورد دروغ پراکنی ها در فضای مجازی جرم انگاری شود

نوباوه وطن: باید در مورد دروغ پراکنی ها در فضای مجازی جرم انگاری شود