مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 23:422022-10-16سياسي

عملیات اجرایی مسکن حمایتی 42 واحدی شهرستان گنبدکاووس آغاز شد


با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور عملیات اجرایی مسکن حمایتی 42 واحدی در روستای تقی اباد شهرستان گنبدکاووس آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس سید محمد حسینی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی 42 واحدی مسکن حمایتی شهرستان گنبدکاووس در روستای تقی آباد اطهار کرد: با توجه به شروع اجرای نهضت ملی مسکن در کشور و استان گلستان و با مشارکت نهادهای حاکمیتی احداث مسکن حمایتی برای اقشار نیازمند نیز آغاز شده است.

وی تصریح کرد: امروز با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور عملیات اجرایی 42 واحد مسکن حمایتی در قالب 21 بلوک دو واحدی به مساحت دو هزارو 700 متر مربع در روستای تقی اباد شهرستان گنبدکاووس اغاز شد.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان کرد: در استان گلستان از سال 1400 عملیات اجرایی مسکن حمایتی بصورت یکهزارو 700 واحد مسکن اغاز شده که از این تعداد 700 واحد بشکل انبوه سازی و در قالب مجتمع و یکهزار واحد در قالب خود مالکی احداث می شود.

وی ادامه داد: تعداد 700 واحدی که بصورت انبوه سازی احداث می شود در روستاهای گلستان بوده و اعتبارات ان از محل اورده متقاضی، حساب 100 امام خمینی(ره)، کمک های بلاعوض و مشارکت نهادهای انقلابی مانند کمیته امداد و غیره تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی مسکن حمایتی 42 واحدی شهرستان گنبدکاووس آغاز شد

عملیات اجرایی مسکن حمایتی 42 واحدی شهرستان گنبدکاووس آغاز شد