مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 22:222022-10-16سياسي

پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت پدر شهیدان هداوند


رییس جمهور در پیامی درگذشت رزمنده دلاور دوران دفاع مقدس، مرحوم حاج رجب هداوند و پدر شهیدان گرانقدر سعید، رضا و علی هداوند را به خانواده محترم هداوند و مردم شهیدپرور استان البرز تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، طی پیامی درگذشت رجب هداوند، پدر شهیدان هداوند را تسلیت گفت؛ در این متن آمده است: در سایه حیات معنوی این پدر با ایمان و وارسته، شهیدان گرانقدر سعید، رضا و علی هداوند پرورش یافته و بالیدند تا در جبهه های حق علیه باطل شکوفه دهند و عطر افشان گل شهادت و ایثار در میهن باشند.

متن کامل پیام رییس جمهور به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم درگذشت رزمنده دلاور دوران دفاع مقدس، مرحوم حاج رجب هداوند، نماد صبر و فداکاری موجب تألم خاطر گردید.

در سایه حیات معنوی این پدر با ایمان و وارسته، شهیدان گرانقدر سعید، رضا و علی هداوند پرورش یافته و بالیدند تا در جبهه های حق علیه باطل شکوفه دهند و عطر افشان گل شهادت و ایثار در میهن باشند.

اینجانب با عرض تسلیت به خانواده محترم و مردم شهیدپرور استان البرز، از درگاه خداوند برای آن مرحوم علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت پدر شهیدان هداوند

پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت پدر شهیدان هداوند