مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 20:422022-10-16سياسي

پنج درصد دیگر به حقوق بازنشستگان اضافه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن زنگنه در تشریح نشست امروز (یکشنبه 24 مهر ماه) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: دستورکار امروز کمیسیون بودجه بررسی جزییات لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری بود که مقرر .

- نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون مقرر شد علاوه بر رشد 900 هزار تومانی حقوق بازنشستگان، 5 درصد نیز به حقوقشان افزوده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن زنگنه در تشریح نشست امروز (یکشنبه 24 مهر ماه) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: دستورکار امروز کمیسیون بودجه بررسی جزییات لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری بود که مقرر شد علاوه بر رشد 900 هزار تومان حقوق بازنشستگان، 5 درصد نیز به حقوقشان افزوده شود.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حق عائله مندی و حق اولاد به ترتیب 50 درصد و 100 درصد افزایش یافت، اظهار داشت: حقوق جانبازان و رزمندگان معسر فاقد شغل و درآمد به 5 میلیون و 600 هزار افزایش یافت و همچنین حقوق افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی 30 درصد افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج درصد دیگر به حقوق بازنشستگان اضافه شد

پنج درصد دیگر به حقوق بازنشستگان اضافه شد