مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 20:072022-10-16سياسي

درختِ تناور نظام اسلامی با تحرکات دشمن خم نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس در پیامی شهادت شهیدان جنگجو و عرفانی نیا را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: مردم شریف و ولایت مدار شهر بیرم خانواده های معزز و گرامی شهیدان جنگجو و عرفانی نیا  سلام علیکم  شهادت دو جوان ولایی و مجاهد فی سبیل الله و عروج الی الله آنان در راه اعتلای ایران اسلامی را به شما مردم عزیز بالاخص جنایتکار غرب را داشته ولی غافل از آن که و مکرو مکرالله والله خیرالماکرین ، درخت تناور نظام مقدس اسلامی ریشه در اعتقادات مردم داشته و با این خَس و خاشاک ها لرزه ای بر اندام آن که نشأت گرفته از مکتب حسینی و پرچم هیهات من الذله اهل بیت عصمت و طهارت است نخواهد افتاد.

  ضمن عرض تسلیت شهادت شهیدان هادی عرفانی نیا و نورالدین جنگجو و سایر شهدای این فتنه اخیر به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی مد ظله العالی و عموم مردم استان فارس و شهر بیرم و خانواده این عزیزان ، علو درجات را برای آنها مسئلت و برای سایر بازماندگان صبر و اجر از درگاه ایزد منان خواستارم.

والـسلام علیکم و رحمه الله و برکاته  لطف اله دژکام نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز پایان پیام/ س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درختِ تناور نظام اسلامی با تحرکات دشمن خم نمی شود

درختِ تناور نظام اسلامی با تحرکات دشمن خم نمی شود