مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 17:472022-10-16ورزشي

بچیروویچ: دوباره بسکتبال ایران را به اوج می رسانیم/ تیم ملی در قلب من جا دارد


مدیر فنی تیم ملی ایران ابراز امیدواری کرد که بسکتبال ایران دوباره به اوج برسد و با ابراز خرسندی از حضور بازیکنان خوب، تلاش و تمرکز تیم را موفقیت در پنجره های انتخابی جام جهانی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهمد بچیروویچ که به عنوان مدیر فنی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان فعالیت خود را با فدراسیون آغاز کرده است، با ابراز خرسندی از حضور مجدد در ایران گفت :خوشحالم که دوباره ایران هستم چرا که ده سال در این کشور خاطرات بسیار و صمد نیکخواه بهرامی در خصوص بسکتبال ایران صحبت داشتم و از آنجایی که با تیم ملی بسکتبال سابقه همکاری دارم، این تیم در قلب من جا دارد.

مدیر فنی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: همیشه حس خوبی به ایران داشتم و دوباره می خواهیم خاطرات خوبی را در یک کار تیمی برای بسکتبال ایران بسازیم.

بچیروویچ در ادامه گفت: نسل قبلی بسکتبال که تعدادی از آنها خداحافظی کردند و برخی از بازیکنان آن دوره که اکنون هم هستند افتخارات خوبی به ارمغان آوردند و امیدوارم جوانان خوبی را بتوانیم جایگزین کنیم و با استفاده ی خوب از جوانان، افتخارات قابل توجهی را به ارمغان آوریم.

مدیر فنی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: مهمترین هدف مان در مقطع کنونی پنجره های پنجم و ششم جام جهانی است و اعتقاد دارم با بازیکنان خوبی که در اختیار داریم، می توانیم در قالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بچیروویچ: دوباره بسکتبال ایران را به اوج می رسانیم/ تیم ملی در قلب من جا دارد

بچیروویچ: دوباره بسکتبال ایران را به اوج می رسانیم/ تیم ملی در قلب من جا دارد