مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 17:022022-10-16سياسي

الهیان: تنظیم مقررات کاربران فضای مجازی در دستور کار مجلس است


طرحی با عنوان نظام تنظیم مقررات کاربران فضای مجازی در دستور کار مجلس قرار گرفته است که کارشناسان با تشکیل کارگروهی مشغول بررسی آن هستند.

- زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران در خصوص قانونمند کردن فضای مجازی اظهار کرد: همانطور که بسیاری از کشورها به منظور حفظ افکار عمومی از شایعه سازی، جنگ روانی و دروغ پردازی، فضای مجازی خود را قانونمند کرده اند، ما نیز لازم است در فضای مجازی قاعده و قانون داشته باشیم تا از آسیب های وارد شده توسط این فضا به جان، مال، روح و روان مردم جلوگیری کنیم.

وی در رابطه با اقدامات مجلس در خصوص قاعده مند کردن فضای مجازی گفت: در این خصوص طرحی با عنوان نظام تنظیم مقررات کاربران فضای مجازی در باشند و در صورت استنکاف از اجرای مصوبات، مجرم شناخته شده و مورد پیگرد قضایی قرار گیرند.

وی با تاکید بر آنکه به منظور حفظ سلامت فضای مجازی، لازم است تا طرح یادشده سریع تر به جمع بندی برسد، خاطرنشان کرد: با رییس مجلس نیز در خصوص مطرح شدن این طرح در صحن مجلس رایزنی ها و پیگیری های متعددی داشته ایم و از آقای قالیباف انتظار می رود این موضوع را در اولویت طرحهای مجلس قرار دهد تا هرچه سریع تر جلوی پایمال شدن حق مردم در فضای مجازی گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهیان: تنظیم مقررات کاربران فضای مجازی در دستور کار مجلس است

الهیان: تنظیم مقررات کاربران فضای مجازی در دستور کار مجلس است