مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 16:022022-10-16سياسي

یک روبات در مجلس اعیان درباره «خطر هوش مصنوعی» سخنرانی می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو و به نقل از independent روباتی «واقع نما» اولین روبات در نوع خود است که هفته آینده در مجلس اعیان [بریتانیا]سخنرانی می کند و به پرسش هایی درباره اینکه آیا هوش مصنوعی برای صنایع خلاق خطرناک است یا نه پاسخ می دهد.

- یک روبات در مجلس اعیان درباره خطر هوش مصنوعی سخنرانی می کند روباتی واقع نما اولین روبات در نوع خود است که هفته آینده در مجلس اعیان بریتانیا سخنرانی می کند و به پرسش هایی درباره اینکه آیا هوش مصنوعی برای صنایع خلاق خطرناک است یا نه پاسخ می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو و به نقل از independent روباتی واقع نما اولین روبات در نوع خود است که هفته آینده در مجلس اعیان [بریتانیا]سخنرانی می کند و به پرسش هایی درباره اینکه آیا هوش مصنوعی برای صنایع خلاق خطرناک است یا نه پاسخ می دهد.

این روبات، که نامش را به افتخار ریاضیدان قرن نوزدهمی ایدا لاولیس ای-دا گذاشته اند، در چارچوب طرح تحقیق و تفحص درباره آینده صنایع هنر، طراحی، مد و موسیقی شواهدی به کمیته ارتباطات و دیجیتال مجلس اعیان ارائه خواهد کرد.

ای-دا اختراع ایدان ملر، متخصص هنر های مدرن و معاصر در آکسفورد، است و سپس گروه اینجینیرد آرتس (Engineered Arts) در کورنوال آن را ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک روبات در مجلس اعیان درباره «خطر هوش مصنوعی» سخنرانی می کند

یک روبات در مجلس اعیان درباره «خطر هوش مصنوعی» سخنرانی می کند