مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 15:522022-10-16سياسي

وعده جدید سازمان بنادر درباره بندر متروکه نخل ناخدا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی اکبر صفایی رییس سازمان بنادر و دریانوردی ظهر امروز در حاشیه نشست با استاندار هرمزگان درباره بندر متروکه نخل ناخدا که بیش از 8 سال است که پس از ساخت و هزینه کرد اعتباری 70 میلیارد تومانی به حال خود رها شده، اظهار کرد: پیرو توافقی که دوهفته پیش بین سه وزیر و استاندار هرمزگان امضا شد از آبان ماه عملیات اجرایی در بندرگاه نخل خدا را شروع خواهیم کرد.

وی توضیحات بیشتری درباره این موضوع نداد اما گفت: مطالعات جامعی در حوزه اجتماعی، افتصادی، فرهنگی و زیربنایی بر روی جزایر استان انجام شده است تا با ارسال آن ها به مسئولان کشوری و استاندار هرمزگان بتوانیم اجماع خوبی را برای توسعه این جزایر به وجود بیاوریم.

سرمایه گذاری 15 هزار میلیارد تومانی در بنادر هرمزگان وی همچنین عنوان کرد: مباحث مربوط به سفر خواهم کرد    صفایی در خصوص موضوعات بخش خصوصی و سرمایه گذاری داخلی و بین المللی نیز بیان کرد: ارتباط خوبی با کشور روسیه صورت داده ایم و بزودی هیاتی از کشور روسیه به منظور توسعه مبادلات به هرمزگان سفر خواهد کرد.

رویه ملوانی را در بنادر شرقی به رویه تجاری تبدیل خواهیم کرد   دوستی اضافه کرد: در برنامه داریم تا تغییر رویه ها در بندرهای شرقی استان را در اولویت قرار بدهیم که از این رو رویه ملوانی را به رویه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده جدید سازمان بنادر درباره بندر متروکه نخل ناخدا

وعده جدید سازمان بنادر درباره بندر متروکه نخل ناخدا