مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 15:172022-10-16اقتصادي

تولید برق در نیروگاه های هرمزگان از 11 میلیون مگاوات ساعت گذشت


مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق هرمزگان گفت: با توجه به نیاز شبکه سراسری به تامین انرژی پایدار، در پیک بار تابستان امسال، میزان تولید برق نیروگاه های دولتی و خصوصی استان از مرز 11 میلیون مگاوات ساعت گذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا مهرانی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق هرمزگان امروز عنوان کرد: در این مدت نیروگاه های بخار بندرعباس، سیکل ترکیبی ایسین و هنگام (کلاس اف) به ترتیب 2 میلیون و 940 هزار مگاوات ساعت، 2 میلیون مگاوات ساعت و یک میلیون و 608 مگاوات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری تحویل داده اند.

وی با اشاره به افزایش 12 درصدی تولید انرژی نیروگاه های هرمزگان در سال 1401 نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اظهار کرد: در مقایسه با سال گذشته نیروگاه های بخار بندرعباس و کلاس اف هنگام به ترتیب 10 و 300 درصد افزایش تولید انرژی در پیک بار امسال داشته اند.

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق هرمزگان با اعلام بیشترین افزایش تولید در نیروگاه کلاس اف هنگام در مقایسه با بقیه نیروگاه های هرمزگان، تصریح کرد: نیروگاه کلاس اف هنگام با بهره برداری واحد307  مگاواتی و همچنین به جهت استفاده از سوخت گاز توانست بیشترین افزایش تولید را بین نیروگاه های استان کسب کند و به رشد 300 درصدی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید برق در نیروگاه های هرمزگان از 11 میلیون مگاوات ساعت گذشت

تولید برق در نیروگاه های هرمزگان از 11 میلیون مگاوات ساعت گذشت