مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 14:472022-10-16سياسي

قدردانی شهردار کلانشهر قم از مدیرعامل بانک شهر


دکتر سقاییان نژاد شهردار کلانشهر قم با توجه به حمایت های همه جانبه بانک شهر از پروژه های فرهنگی، عمرانی و حمل و نقلی این کلانشهر؛ از دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل این بانک قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک شهر، سید مرتضی سقاییان نژاد در دیدار با دکترسیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر، با اشاره به اهمیت تعامل و افزایش روزافزون همکاری ها میان دوطرف، گفت: ارتباط مفید و مؤثر بانک شهر و شهرداری قم طی سال های اخیر؛ همواره باعث توفیق بیشتر خدمت رسانی به شهروندان شده است.

سقاییان نژاد با بیان اینکه طی بیش از یک دهه اخیر همکاری سازنده ای میان شهرداری قم و بانک شهر در پیشبرد طرح های عمرانی برقرار بوده است، ابراز امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت های فرهنگی ، مذهبی و اقتصادی شهر قم، این اراده وجود دارد که همکاری ها در حوزه های متعدد و متنوع تری گسترش یابد.

شهردار کلانشهر قم با اشاره به ارائه خدمات مطلوب و برخورد مناسب کارکنان شعب بانک شهر با مشتریان، عنوان کرد: این بانک با توجه به اصول مشتری مداری توانسته است در کلان شهرها و شهرهای کوچک به ارائه خدمات قابل قبولی بپردازد.

دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر نیز در این دیدار تاکید کرد: به عنوان بانکی موفق و محبوب در شبکه بانکی؛ حمایت از شهرداری ها و کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی شهردار کلانشهر قم از مدیرعامل بانک شهر

قدردانی شهردار کلانشهر قم از مدیرعامل بانک شهر