مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 14:472022-10-16فرهنگي

اسکورسیزی: سینما از تمام جهات، محقر، بی ارزش و خوار و ذلیل شده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از سینما دیلی، مارتین اسکورسیزی قرار است کارگردانی دو اپیزود اول و تهیه کنندگی سریال «دارودسته نیویورکی» بر اساس فیلم سال 2002 خود و کتاب هربرت آسبری (نوشته شده در 1927) را برعهده بگیرد.

- اسکورسیزی سریال دارودسته نیویورکی را می سازد، رت لئونارد نویسنده سریال های تابو و ترس از مردگان متحرک این سریال را خواهد نوشت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از سینما دیلی، مارتین اسکورسیزی قرار است کارگردانی دو اپیزود اول و تهیه کنندگی سریال دارودسته نیویورکی بر اساس فیلم سال 2002 خود و کتاب هربرت آسبری (نوشته شده در 1927) را برعهده بگیرد.

برت لئونارد نویسنده سریال های تابو و ترس از مردگان متحرک این سریال را خواهد نوشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازددلاین این سریال تمرکزش را بر شخصیت هایی که دیکاپریو، دنیل دی لوییس و کامرون دیاز در فیلم اصلی بازی کرده اند، نخواهد گذاشت.

قبلا یک بار در سال 2013 هم ایده اقتباسی سریالی از این فیلم مطرح شده بود که قرار بود تمرکزش را بر دارودسته های خلافکار شهر هایی مثل شیکاگو و نیواورلئان و به نوعی تولد جرایم سازمان یافته آمریکا بگذارد.

اسکورسیزی همچنین اخیرا در فستیوال فیلم نیویورک با عصبانیت علیه وضعیت کنونی سینما و تمرکز بر فروش باکس آفیس صحبت کرد و گفت سینما از تمام ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکورسیزی: سینما از تمام جهات، محقر، بی ارزش و خوار و ذلیل شده است

اسکورسیزی: سینما از تمام جهات، محقر، بی ارزش و خوار و ذلیل شده است