مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 13:222022-10-16سياسي

بی توجهی تاریخی به نظام استاندارد کشور/ شورای عالی استاندارد پس از 20 سال احیا شد


برخی از وظایف کلیدی نظیر موضوع حلال، استانداردسازی خدمات، موانع دانش بنیان و موارد دیگری در سازمان وجود ندارد و این بی توجهی تاریخی به نظام استاندارد کشور بسیار تأسف برانگیز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مهدی اسلام پناه امروز در همایش روز جهانی استاندارد و آغاز هفته استاندارد که با حضور مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد، گفت: این مراسم پس از سال ها با این کیفیت برگزار شد و فرزندان مردم در سازمان ملی استاندارد بر این باورند که کیفیت حق آحاد جامعه است و لذا این سازمان وکیل مردم در احقاق این حق است.

بنابراین تمام استعدادها، ظرفیت ها و توان خود را به عنوان مدعی العموم کیفیت برای ارتقاء کیفیت زندگی مردم شریف ایران مصروف می داریم.

رییس سازمان ملی استاندارد خطاب به مخبر بیان داشت: قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و تکالیف و وظایف متعددی را برای این سازمان تعریف کرده است و در دولت مردمی سیزدهم و در دوران تحولی سازمان ملی استاندارد ایران فرزندان ملت تلاش کردند تا بسیاری از این تکالیف که شاید در دوره های قبلی مورد بی توجهی قرار گرفته بود به انجام برسانند.

وی افزود: در این مدت کوتاه با روحیه جهادی و باور انقلابی تلاش کردیم تا نظام استاندارد و تأیید صلاحیت در تحقق اهداف گام دوم عالیه انقلاب اسلامی فعال و مؤ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی تاریخی به نظام استاندارد کشور/ شورای عالی استاندارد پس از 20 سال احیا شد

بی توجهی تاریخی به نظام استاندارد کشور/ شورای عالی استاندارد پس از 20 سال احیا شد