مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 13:172022-10-16اقتصادي

فرماندار نظرآباد: ارائه خدمات به سازه های غیرمجاز ممنوع


فرماندار نظرآباد با اشاره به اینکه اراضی کشاورزی سرمایه ملی هستند، گفت: هیچ دستگاهی اجازه ارائه خدمات به ساخت و سازهای غیرمجاز را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین بغدادی، فرماندار شهرستان نظرآباد، در ستاد پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز که با حضور مسؤولان مربوطه برگزار شد، اراضی کشاورزی را سرمایه ملی عنوان داشته و گفت: اراضی کشاورزی سرمایه ای گران بها بوده و بی شک نابودی آنها، نابودی استقلال غذایی کشور را در پی دارد.

بغدادی تصریح کرد: هیچ دستگاهی اجازه ارائه خدمات به ساخت و سازهای غیرمجاز را نداشته و ضمن مقابله با ایجاد تخلف جدید، باید تخلفات پیشین نیز مرتفع شود.

وی با اشاره بر درخشش شهرستان نظرآباد در حوزه کشاورزی، افزود: شهرستان نظرآباد طی سالهای گذشته افتخارات بسیاری در حوزه کشاورزی در سطح ملی و استانی داشته که مکلفیم این مهم را حفظ نموده و اجازه تغییر کاربری آن به هرنحوه حتی تبدیل اراضی زراعی به باغات را هم ندهیم.

این مقام مسؤول یادآور شد: در حفظ اراضی ملی و پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، هیچگونه تعطیلی یا چشم پوشی نداشته و هیچ تخلفی از هیچکس پذیرفته نیست.

گفتنی است؛ در این جلسه اعضا به ارائه گزارش پیرامون اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری حداکثری با ساخت و سازهای غیرمجاز را ارائه و برنامه های آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار نظرآباد: ارائه خدمات به سازه های غیرمجاز ممنوع

فرماندار نظرآباد: ارائه خدمات به سازه های غیرمجاز ممنوع