مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 12:122022-10-16بين الملل

جمعی از فعالان و حامیان حقوق بشر در میدان تایمز نیویورک تجمع کردند + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه شهاب نیوز، روز گذشته جمعی از فعالان و حامیان حقوق بشر با تجمع در میدان تایمز نیویورک ضمن حمایت از ملت فلسطین، - جمعی از فعالان و حامیان حقوق بشر در میدان تایمز نیویورک تجمع کردند + عکس جمعی از فعالان و حامیان حقوق بشر با تجمع در میدان تایمز نیویورک ضمن حمایت از ملت فلسطین، تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در قدس و کرانه باختری و یورش ها علیه مسجدالاقصی را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه شهاب نیوز، روز گذشته جمعی از فعالان و حامیان حقوق بشر با تجمع در میدان تایمز نیویورک ضمن حمایت از ملت فلسطین، تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در قدس و کرانه باختری و یورش ها علیه مسجدالاقصی را محکوم کردند.

مقاومت تا بازگشت به فلسطین و ما فلسطین را با جان های خود آزاد خواهیم کرد از جمله مهمترین شعار های مطرح شده در این راهپیمایی بود.

گفتنی است رژیم صهیونیستی در هفته های اخیر در پی آغاز اعیاد یهودی تدابیر ویژه ای را در قدس اشغالی به اجرا گذاشته و یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی در این مدت نیز افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعی از فعالان و حامیان حقوق بشر در میدان تایمز نیویورک تجمع کردند + عکس

جمعی از فعالان و حامیان حقوق بشر در میدان تایمز نیویورک تجمع کردند + عکس