مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 12:022022-10-16سياسي

داشتن ضابطه و مقررات در فضای مجازی، حقیقتی انکارناپذیر است


نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه داشتن ضابطه و مقررات در فضای مجازی حقیقتی انکارناپذیر است، گفت: حتما مجازات خاصی باید انتشار اخبار کذب و آثار سوء آن در جامعه در نظر گرفته شود تا آرامش جامعه به هم نخورد و همه در بستر قانونی فعالیت کنند.

- غلام رضا شریعتی درباره سامان بخشی به وضعیت انتشار اخبارکذب در رسانه ها و فضای مجازی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس مازندران، اظهار کرد: انتشار اخبار کذب علیه افراد، نهادهای رسمی و غیردولتی و دیگر مراجع اگر در فضای حقیقی باشد فرد تعزیر شده و با وی برخورد می شود همین روند در فضای مجازی هم باید باشد.

وی با اشاره به اهمیت بالای فضای مجازی در دنیای امروز، گفت: امروز واقعیت فضای عرصه زندگی ما در دو بخش عرصه مجازی و حقیقی تقسیم شده است و باید بگوییم اهمیت فضای مجازی اگر مهم تر از فضای حقیقی نباشد کم اهمیت تر از آن هم نخواهد بود.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همان گونه که برای عرصه واقعی زندگی خود قانون داریم در فضای مجازی هم ایجاد ضابطه و مقررات جز مسائل حیاتی است و همه از داشتن مقررات منتفع خواهند شد.

شریعتی با اعلام اینکه داشتن ضابطه و مقررات در فضای مجازی حقیقتی انکارناپذیر است، تصریح کرد: حتما مجازات خاصی باید انتشار اخبار کذب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشتن ضابطه و مقررات در فضای مجازی، حقیقتی انکارناپذیر است

داشتن ضابطه و مقررات در فضای مجازی، حقیقتی انکارناپذیر است