مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 11:022022-10-16اقتصادي

نمایندگان باسابقه پاسخگوی مشکل آب و مسکن همدان باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سعید حاجی بابایی صبح امروز در جمع خبرنگاران پیرامون مشکل حوزه مسکن در شهر همدان اظهار کرد: اگر چه قیمت مسکن تابعی از اقتصاد کشور است، اما مشکل مسکن در همدان مضاعف است.

وی افزود: مساله امروز مسکن در همدان ریشه در رفتارهای سیاسی و البته عوام پسندانه افرادی دارد که ده ها سال است بر مسند نمایندگی این شهر تکیه زده اند و امروز به جای پاسخگویی و دفاع از عملکرد خود، در مقام منتقد مطالبه گر برآمده اند.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان در این باره بیان کرد: این افراد یک روز مصاحبه می کنند که باید 1500 هکتار به شهر الحاق شود، ماه بعد این عدد به 2000 هکتار می رسد و بعد به این نتیجه می رسند اصلا 3000 هکتار همدان بزرگتر شود، بهتر است! وی با اشاره به اینکه چطور می شود تخصصی ترین امور بدون بررسی علمی و کارشناسانه توسط افراد سیاسی به شهر تحمیل گردد، گفت: نتیجه این اعمال نظرهای از بالا به پایین و غیر کارشناسی در طول این سال ها چه بوده و آیا به نفع مردم تمام شده است؟ حاجی بابایی تصریح کرد: برخی از نمایندگان باسابقه شهر همدان بجای آنکه پاسخگوی عملکرد بیش از دو دهه نمایندگی خود در خصوص مشکل مسکن شهر همدان باشند، شورای شهری را متهم می کنند که تنها یک سال است روی کار آمده و در این مورد مردم بهتر قضاوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان باسابقه پاسخگوی مشکل آب و مسکن همدان باشند

نمایندگان باسابقه پاسخگوی مشکل آب و مسکن همدان باشند