مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 10:172022-10-16سياسي

مدرس دانشگاه: افراد دروغگو باید در برابر قانون پاسخگو باشند


افرادی که با دروغ هایشان ثبات جامعه را بهم می ریزند باید پاسخگوی مردم باشند.

- غلامحسین اسلامی فر مدرس دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره دروغگویی برخی رسانه ها در جریان اغتشاشات اخیر، گفت: رسانه های مکتوب و رسانه های دیداری و شنیداری باید در مجموع مقررات و قوانینی را که در قانون اساسی و قانون مطبوعات یا مواردی که در داخل مجموع رسانه ای و درون سازمانی است، را رعایت کنند.

*رسانه امانتدار مردم است اسلامی فر ادامه داد: اولویت در همه این  قوانین صحت اطلاعات و اخبار است، وقتی جزییات خبری هنوز مشخص نیست، نباید خبر غیرواقع منتشر شود، رسانه امانت دار مردم است و از افرادی که در این حوزه فعال هستند، انتظار می رود صحت و دقت اطلاعات را کنترل کنند و امانت دار مردم باشند.

*رسانه ها اجازه ترویج خشونت را ندارند مدرس دانشگاه با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا قوانینی برای رسانه ها وجود دارد و باید این اصول رعایت شود اما در اغتشاشات اخیر دیدیم بعضی از رسانه ها بی توجه به این موضوع هستند.

به عنوان مثال، ترویج خشونت و انتشار اخبار کذب مساله ای نیست که رسانه ها اجازه این کار را داشته باشند، ولی می بینیم که به راحتی در ایران اتفاق افتاده است به طوریکه اغتشاشات اخیر با ترویج رسانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرس دانشگاه: افراد دروغگو باید در برابر قانون پاسخگو باشند

مدرس دانشگاه: افراد دروغگو باید در برابر قانون پاسخگو باشند